Specjalista ds. kadr i płac
Zakres odpowiedzialności:
- samodzielne prowadzenie obsługi kadrowej pracowników i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy
- wykonywanie listy płac dla około 400 pracowników i/lub współpracowników
- obsługa programu PPK
- ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych
- sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników
- tworzenie zestawień, raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami
- wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
- sporządzanie sprawozdań do GUS oraz PFRON
- bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki
- dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie
Wymagania:
- niezbędne: minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane: administracyjne lub ekonomiczne)
- Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz PPK
- Dobra znajomość programów MS Office (Excel i Word) oraz programu PŁATNIK
- Dobra organizacja pracy
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Chęć i umiejętność pracy w zespole
- Znajomość programu SAP HR będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- przyjazną atmosferę pracy