Specjalista ds. kadr i płac

Zakres odpowiedzialności:

  • samodzielne prowadzenie obsługi kadrowej pracowników i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy
  • wykonywanie listy płac dla około 400 pracowników i/lub współpracowników
  • obsługa programu PPK
  • ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych
  • sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS
  • ewidencja i rozliczanie czasu pracy i nieobecności pracowników
  • tworzenie zestawień, raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami
  • wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
  • sporządzanie sprawozdań do GUS oraz PFRON
  • bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki
  • dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie

Wymagania:

  • niezbędne: minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane: administracyjne lub ekonomiczne)
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz PPK
  • Dobra znajomość programów MS Office (Excel i Word) oraz programu PŁATNIK
  • Dobra organizacja pracy
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Chęć i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość programu SAP HR będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • przyjazną atmosferę pracy
Nie znalazłeś odpowiedniej dla siebie oferty pracy?
Zostaw swoje CV