Kim jesteśmy

Z życia AZB

AZB Centrum Usług Wspólnych jest podmiotem - spółką prawa handlowego - wchodzącym w skład Grupy ZPR Media - jednej z największych, prywatnych grup medialnych w Polsce.

W Grupie pełnimy funkcję centrum usług wspólnych powołanego do obsługi, integracji i stałego doskonalenia procesów z zakresu wsparcia biznesowego. Aktualnie obsługujemy 54 podmioty tworzące Grupę.
Działalność rozpoczęliśmy w 2009 r. jako centrum usług wspólnych w zakresie obsługi kadrowo-płacowej, w 2015 r. dołączyliśmy księgowość i finanse, a w kolejnych latach również obsługę tzw. bonusów pracowniczych i procesów administracyjnych.
Grupa ZPR Media należy do najdynamiczniej rozwijających się grup multimedialnych na polskim rynku, a zatem na pewno nie zabraknie nam kolejnych wyzwań.

 

 

 

Nasza grupa

Grupa ZPR Media

Grupa ZPR Media jest nadawcą radiowym, wydawcą serwisów internetowych i prasy tradycyjnej, producentem programów audio-wizualnych oraz dostawcą rozwiązań internetowych i mobilnych dla biznesu, a także realizuje kampanie reklamowe i działania marketingowe na wszystkich platformach medialnych.

Grupa prowadzi również szereg innych działalności, niezwiązanych bezpośrednio z rynkiem mediów, m.in. organizacja targów i eventów, gry losowe, gastronomia, zarządzanie nieruchomościami.

Nasze najbardziej znane brandy to:

i wiele innych.

Zespół zarządzający

Zarząd

Agnieszka Benbenek

Agnieszka Benbenek

Prezes Spółki

Z wykształcenia prawnik. W Grupie pracuje od 1995 roku, przeszła w niej wszystkie etapy rozwoju zawodowego: od radcy prawnego, przez menadżera mniejszych, a następnie większych zespołów, aż do członka zarządów oraz rad nadzorczych spółek z Grupy.

Spółką AZB sp. z o.o. zarządza od 2009 roku.

To co lubi robić najbardziej w wolnym czasie to lektura dobrych książek oraz długie spacery i podróże ze swoimi ulubieńcami - Frodem i Melą  – psami rasy Border Collie, które często odwiedzają nasze biuro.

Menadżerowie

Beata Gryszpanowicz

Beata Gryszpanowicz

Dyrektor ds. obsługi kadrowo-płacowej

Ekonomistka, ze specjalizacją w zakresie gospodarowania zasobami pracy i kapitału. W Grupie pracuje od 1998 roku. Zaczynała jako specjalista ds. rozliczeń automatów, a następnie przeszła do działu kadr i płac, gdzie rozpoczęła karierę od stanowiska pracownika, poprzez specjalistę, aż po dyrektora działu.

W Spółce AZB Sp. z o.o. zarządza Działem Obsługi Kadrowo-Płacowej od 2009 roku.

W czasie wolnym pasjonatka książek i filmów o tematyce fantastycznej oraz rowerzystka-amator.

Agata Byra

Agata Byra

Dyrektor ds. obsługi finansowo – księgowej

Ukończyła Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, na kierunku zarządzanie i marketing w zakresie finanse i rachunkowość przedsiębiorstw oraz wiele kursów doskonalenia zawodowego, m.in. z prawa podatkowego, coachingu profesjonalnego czy w zakresie Master of Business Administration dla Finansistów. Od 20 lat zajmuje się zarządzaniem działami finansowo-księgowymi. Ma też kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu.

W Spółce AZB Sp. z o.o. zarządza Działem Obsługi Finansowo-Księgowej od 2015 roku. 

W sferze prywatnej także lubi się dokształcać, w szczególności w dziedzinie szeroko rozumianego zdrowia.  Interesuje się funkcjonowaniem ludzkiego organizmu i w jaki sposób możemy wpływać na swoje dobre samopoczucie. Najchętniej wypoczywa w otoczeniu przyrody, w lesie i w górach.

Dorota Brzezińska

Dorota Brzezińska

Z-ca Dyrektora ds. obsługi finansowo-księgowej

Studiowała na Wydziale Prawa i Wydziale Ekonomicznym na Uniwersytecie w Białymstoku. W Grupie pracuje od 2002 roku. Zaczynała od stanowiska księgowej w spółce Time S.A., następnie została specjalistą ds. księgowości, a od 2015 roku pełniła funkcję zastępcy głównego księgowego w spółkach Time S.A. i ZPR Media S.A.

W Spółce AZB Sp. z o. o. objęła stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. obsługi finansowo-księgowej w 2020 roku.

Lubi podróżować. Nowe miejsca, ludzie, rzeczy i związane z tym emocje są wg niej sposobem na poznanie i lepsze rozumienie innych ludzi, a także samej siebie.

Katarzyna Sobieszczańska-Szymańska

Katarzyna Sobieszczańska-Szymańska

Z-ca Dyrektora ds. obsługi finansowo-księgowej

Ukończyła studia magisterskie z zakresu rachunkowości w Wyższej Szkole Ekonomicznej ALMAMER, a następnie studia podyplomowe w Instytucie Rozwoju Wsi i Rolnictwa Polskiej Akademii Nauk kierunek Finanse i Rachunkowość Budżetowa.

Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w księgowości oraz obsłudze kadrowo-płacowej.

W AZB pracuje od 2020 roku, gdzie po kilku miesiącach pracy na stanowisku lidera zespołu otrzymała funkcję Zastępcy Dyrektora ds. obsługi finansowo-księgowej.

Prywatnie jest mamą małego sportowca i jednocześnie Jego największą fanką.

W wolnym czasie miłośniczką zwierząt, pasjonatką kryminałów, wielbicielką kąpieli słonecznych oraz długich górskich wycieczek.

Anna Krzemień

Anna Krzemień

Dyrektor ds. wsparcia i rozwoju SAP

Absolwentka Uniwersytetu Humboldta w Berlinie na kierunku Biznesowe Systemy Informacyjne. Od 2004 roku zajmuje się projektowaniem, wdrożeniami i utrzymaniem systemów SAP.
W tym czasie uczestniczyła w ponad 30 implementacjach rozwiązań SAP w obszarach: finansów, controllingu i budżetowania, kadr i płac oraz hurtowni danych.

Do spółki AZB Sp. z o.o. dołączyła w 2019 roku.

Po godzinach pracy praktykuje jogę.

Agata Kisiel

Agata Kisiel

Kierownik Biura Spółki

Absolwentka SGGW Wydziału Technologii Żywności.

W AZB Sp. z o.o. pracuje od 2015 roku. Zaczynała pracę jako asystentka Działu Obsługi Finansowo-Księgowej, potem księgowa, a aktualnie zarządza Biurem Spółki oraz Działem Bonusów Pracowniczych.

A poza tym: instruktor tańca towarzyskiego, fascynatka fizyki kwantowej i neurobiologii, czyli człowiek orkiestra.