Jak pracujemy
Pracę w AZB wyróżnia sposób organizacji obsługi finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej. Nasi pracownicy Działu FiK prowadzą pełną księgowość, a pracownicy Działu KiP pełną obsługę kadrową lub płacową określonych podmiotów, a nie tylko pojedyncze, powtarzające się procesy, jak ma to miejsce w większości centrów usług wspólnych. To pozwala na szczegółowe poznanie całej księgowości spółek / obsługi kadrowo–płacowej, zrozumienie ich działania, a dzięki temu szybszy rozwój zawodowy i większą satysfakcję z pracy. Dodatkowym atutem jest zróżnicowana działalność naszych klientów, a tym samym możliwość poznania zagadnień księgowych z bardzo wielu obszarów biznesowych.
Lata doświadczeń pozwoliły nam na stworzenie obszernej bazy wiedzy oraz zbudowanie odpowiedniej, dla tak dużej Grupy Kapitałowej, struktury organizacyjnej i metod pracy każdego działu. W AZB zatrudnionych jest obecnie ponad 50 osób. Działy są podzielone na mniejsze zespoły. Każdym z nich opiekuje się merytorycznie odpowiedzialna osoba, która wspiera pracowników swojego zespołu w codziennej pracy.
Pracujemy na systemie SAP, który oferuje szerokie możliwości analizy danych i rozszerzania funkcjonalności. Program jest stale udoskonalany przez nasz wewnętrzny Zespół Wsparcia i Rozwoju SAP, który na co dzień służy pomocą użytkownikom oraz wdraża zmiany dostosowane do wymogów prawa i potrzeb Grupy.
Nad bezpieczeństwem podatkowym, prawnym i informatycznym czuwają doradcy podatkowi, radcy prawni, informatycy i specjaliści od danych osobowych, którzy ściśle współpracują z poszczególnymi działami AZB. Dzięki temu osoby odpowiedzialne merytorycznie mają dostęp do fachowej wiedzy z innych dziedzin potrzebnej do wykonywania obowiązków, co zapewnia im bezpieczeństwo i komfort pracy.
W naszą kulturę organizacyjną wpisane jest dzielenie się wiedzą i otwarty przepływ informacji potrzebnych do wykonywania obowiązków i rozwoju zawodowego. Dbamy o dobrą atmosferę i w naszych codziennych kontaktach liczą się nie tylko sprawy merytoryczne, ale też okazywanie sobie wzajemnie szacunku i życzliwości. Z przyjemnością celebrujemy drobne uroczystości i spotkania integracyjne, które dają możliwość lepszego poznania się i oderwania od codzienności.
AZB stosuje system pracy hybrydowej - zasady i wymiar pracy zdalnej są określone w wewnętrznym regulaminie.
Nasze biuro
Nasze biuro mieści się na małej klimatycznej uliczce na Pradze-Południe. Można do nas z łatwością dojechać samochodem i komunikacją miejską. Biuro w 2019 roku przeszło gruntowny remont; jest nowocześnie i przyjaźnie urządzone. Nasza przytulna kuchnia z biblioteczką i tablicą luźnych ogłoszeń zachęca do wspólnych posiłków i integracji. A jeśli nie lubisz hot-desk'ów i open-space'ów, nie obawiaj się – pracujemy w pokojach, a każdy pracownik ma własne biurko.
Aktualności / Z życia AZB
30 październik 2021
„Wiedza jest drugim słońcem dla ludzi” (Platon)
Nasze koleżanki i koledzy z AZB już zaczynają promieniować…. wiedzą
W dziale księgowości AZB rozpoczął się cykl szkoleń z zakresu przygotowania i sporządzania sprawozdawczości rocznej za rok 2021.
Życzymy powodzenia, wytrwałości i głowy otwartej na nowe zagadnienia. Niech zmagania z tym odpowiedzialnym zadaniem osładza fakt, że po sporządzeniu sprawozdań finansowych, jak co roku, będzie czekał zasłużony tort.
30 wrzesień 2021
"Dobra firma powinna być zorganizowaną formą przyjaźni" (Herbert N.Casson)
W ślad za powiedzeniem pana Cassona, który o sukcesie i biznesie wiedział niemało, staramy się zgłębiać nasze personalne relacje.
We wrześniu zakończyło się pasmo letnich integracyjnych spotkań działowych. Różne lokalizacje, różne charaktery spotkań, ale jeden mianownik - przemiły czas spędzony w fantastycznym towarzystwie, w atmosferze luzu, humoru i wzajemnej sympatii.
Z takimi ludźmi można wszystko!