Jak pracujemy

Pracę w AZB wyróżnia sposób organizacji obsługi finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej. Nasi pracownicy Działu FiK prowadzą pełną księgowość, a pracownicy Działu KiP pełną obsługę kadrową lub płacową określonych podmiotów, a nie tylko pojedyncze, powtarzające się procesy, jak ma to miejsce w większości centrów usług wspólnych. To pozwala na szczegółowe poznanie całej księgowości spółek / obsługi kadrowo–płacowej, zrozumienie ich działania, a dzięki temu szybszy rozwój zawodowy i większą satysfakcję z pracy. Dodatkowym atutem jest zróżnicowana działalność naszych klientów, a tym samym możliwość poznania zagadnień księgowych z bardzo wielu obszarów biznesowych.

Lata doświadczeń pozwoliły nam na stworzenie obszernej bazy wiedzy oraz zbudowanie odpowiedniej, dla tak dużej Grupy Kapitałowej, struktury organizacyjnej i metod pracy każdego działu. W AZB zatrudnionych jest obecnie ponad 50 osób. Działy są podzielone na mniejsze zespoły. Każdym z nich opiekuje się merytorycznie odpowiedzialna osoba, która wspiera pracowników swojego zespołu w codziennej pracy.

Pracujemy na systemie SAP, który oferuje szerokie możliwości analizy danych i rozszerzania funkcjonalności. Program jest stale udoskonalany przez nasz wewnętrzny Zespół Wsparcia i Rozwoju SAP, który na co dzień służy pomocą użytkownikom oraz wdraża zmiany dostosowane do wymogów prawa i potrzeb Grupy.

Nad bezpieczeństwem podatkowym, prawnym i informatycznym czuwają doradcy podatkowi, radcy prawni, informatycy i specjaliści od danych osobowych, którzy ściśle współpracują z poszczególnymi działami AZB. Dzięki temu osoby odpowiedzialne merytorycznie mają dostęp do fachowej wiedzy z innych dziedzin potrzebnej do wykonywania obowiązków, co zapewnia im bezpieczeństwo i komfort pracy.

W naszą kulturę organizacyjną wpisane jest dzielenie się wiedzą i otwarty przepływ informacji potrzebnych do wykonywania obowiązków i rozwoju zawodowego. Dbamy o dobrą atmosferę i w naszych codziennych kontaktach liczą się nie tylko sprawy merytoryczne, ale też okazywanie sobie wzajemnie szacunku i życzliwości. Z przyjemnością celebrujemy drobne uroczystości i spotkania integracyjne, które dają możliwość lepszego poznania się i oderwania od codzienności.

AZB stosuje system pracy hybrydowej - zasady i wymiar pracy zdalnej są określone w wewnętrznym regulaminie.

 

Nasze biuro

Nasze biuro mieści się na małej klimatycznej uliczce na Pradze-Południe. Można do nas z łatwością dojechać samochodem i komunikacją miejską. Biuro w 2019 roku przeszło gruntowny remont; jest nowocześnie i przyjaźnie urządzone. Nasza przytulna kuchnia z biblioteczką i tablicą luźnych ogłoszeń zachęca do wspólnych posiłków i integracji. A jeśli nie lubisz hot-desk'ów i open-space'ów, nie obawiaj się – pracujemy w pokojach, a każdy pracownik ma własne biurko.

Aktualności / Z życia AZB

SLIM VAT i Polski Ład w ujęciu księgowym oraz płacowym

17 grudzień 2021

SLIM VAT i Polski Ład w ujęciu księgowym oraz płacowym

18 godzin szkolenia zamkniętego z panią Joanną i wiedza nie jest już SLIM...

Bardzo dziękujemy firmie WLR Training Group za wprowadzenie pracowników AZB w meandry zmian, które już niebawem nas wszystkich czekają. Pani Joanna swoją wiedzą i przede wszystkim umiejętnością jej przekazania, sprawiła, że poziom zrozumienia tematu znacząco wzrósł w zespole, dzięki czemu czujemy się pewniej.

Artykuł AZB w Super Express

14 grudzień 2021

Artykuł AZB w Super Express

Przedsiębiorco! Czy wiesz, co to jest KSeF?

Pracownicy AZB pomagają czytelnikom Super Express zrozumieć zmiany, które ich czekają.

Czytaj więcej:

https://superbiz.se.pl/firma/przedsiebiorco-czy-wiesz-co-to-jest-ksef-aa-Lma3-L9A4-tkVn.html

 

Hoł hoł hoł

06 grudzień 2021

Hoł hoł hoł

Uśmiechnięci, zawsze mili na wizytę zasłużyli...

Kogo, kogo... zapytacie?

Mikołaja! W słusznej dacie.

Słodkościami obdarował

i za pracę podziękował.