Jak pracujemy
Pracę w AZB wyróżnia sposób organizacji obsługi finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej. Nasi pracownicy Działu FiK prowadzą pełną księgowość, a pracownicy Działu KiP pełną obsługę kadrową lub płacową określonych podmiotów, a nie tylko pojedyncze, powtarzające się procesy, jak ma to miejsce w większości centrów usług wspólnych. To pozwala na szczegółowe poznanie całej księgowości spółek / obsługi kadrowo–płacowej, zrozumienie ich działania, a dzięki temu szybszy rozwój zawodowy i większą satysfakcję z pracy. Dodatkowym atutem jest zróżnicowana działalność naszych klientów, a tym samym możliwość poznania zagadnień księgowych z bardzo wielu obszarów biznesowych.
Lata doświadczeń pozwoliły nam na stworzenie obszernej bazy wiedzy oraz zbudowanie odpowiedniej, dla tak dużej Grupy Kapitałowej, struktury organizacyjnej i metod pracy każdego działu. W AZB zatrudnionych jest obecnie ponad 50 osób. Działy są podzielone na mniejsze zespoły. Każdym z nich opiekuje się merytorycznie odpowiedzialna osoba, która wspiera pracowników swojego zespołu w codziennej pracy.
Pracujemy na systemie SAP, który oferuje szerokie możliwości analizy danych i rozszerzania funkcjonalności. Program jest stale udoskonalany przez nasz wewnętrzny Zespół Wsparcia i Rozwoju SAP, który na co dzień służy pomocą użytkownikom oraz wdraża zmiany dostosowane do wymogów prawa i potrzeb Grupy.
Nad bezpieczeństwem podatkowym, prawnym i informatycznym czuwają doradcy podatkowi, radcy prawni, informatycy i specjaliści od danych osobowych, którzy ściśle współpracują z poszczególnymi działami AZB. Dzięki temu osoby odpowiedzialne merytorycznie mają dostęp do fachowej wiedzy z innych dziedzin potrzebnej do wykonywania obowiązków, co zapewnia im bezpieczeństwo i komfort pracy.
W naszą kulturę organizacyjną wpisane jest dzielenie się wiedzą i otwarty przepływ informacji potrzebnych do wykonywania obowiązków i rozwoju zawodowego. Dbamy o dobrą atmosferę i w naszych codziennych kontaktach liczą się nie tylko sprawy merytoryczne, ale też okazywanie sobie wzajemnie szacunku i życzliwości. Z przyjemnością celebrujemy drobne uroczystości i spotkania integracyjne, które dają możliwość lepszego poznania się i oderwania od codzienności.
AZB stosuje system pracy hybrydowej - zasady i wymiar pracy zdalnej są określone w wewnętrznym regulaminie.
Nasze biuro
Nasze biuro mieści się na małej klimatycznej uliczce na Pradze-Południe. Można do nas z łatwością dojechać samochodem i komunikacją miejską. Biuro w 2019 roku przeszło gruntowny remont; jest nowocześnie i przyjaźnie urządzone. Nasza przytulna kuchnia z biblioteczką i tablicą luźnych ogłoszeń zachęca do wspólnych posiłków i integracji. A jeśli nie lubisz hot-desk'ów i open-space'ów, nie obawiaj się – pracujemy w pokojach, a każdy pracownik ma własne biurko.
Aktualności / Z życia AZB
16 luty 2023
Dziś kalorii nikt nie liczy
A jakie pączki Ty lubisz najbardziej?
Super Express poszukiwał najlepszego pączka w Warszawie w plebiscycie:
Super Pączek!
Jesteś ciekawy? Sprawdź wyniki:
20 grudzień 2022
Spotkanie świąteczne
Podsumowanie mijającego roku, podziękowania i życzenia
- (…) Czas, w trakcie, którego wykonują Państwo pracę w AZB, to nie tylko czas o wartości rynkowej, ale przede wszystkim wielkie Państwa poświęcenie. Poświęcając czas na pracę w AZB, tracicie go bezpowrotnie. To jest coś bezcennego, za co Państwu niezmiernie dziękuję - Prezes AZB, Agnieszka Benbenek.
Życzenia zdrowia, spokoju i stabilizacji odmieniliśmy chyba przez wszystkie przypadki.
Po takiej dawce powtórek, muszą się spełnić !!!
Możliwe, że zastanawiasz się czy "oddać" AZB swój czas. Jeśli to zrobisz, wiedz, że będzie to czas pełen wrażeń i zostanie to docenione.
6 grudzień 2022
I zrobiło się świątecznie
Kolorowo i bajecznie…..
Choinka, proszę pana,
jest chyba zaczarowana,
bo zaraz wszystko odmienia:
było szaro, a ona wchodzi do domu –
zielona i spełnia marzenia.
Maria Terlikowska „Zaczarowane drzewko” (fragment)
Na życzenia świąteczne jeszcze będzie czas, ale w AZB już aż chce się wołać
Wesołych Świąt !!!