Jak pracujemy
Pracę w AZB wyróżnia sposób organizacji obsługi finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej. Nasi pracownicy Działu FiK prowadzą pełną księgowość, a pracownicy Działu KiP pełną obsługę kadrową lub płacową określonych podmiotów, a nie tylko pojedyncze, powtarzające się procesy, jak ma to miejsce w większości centrów usług wspólnych. To pozwala na szczegółowe poznanie całej księgowości spółek / obsługi kadrowo–płacowej, zrozumienie ich działania, a dzięki temu szybszy rozwój zawodowy i większą satysfakcję z pracy. Dodatkowym atutem jest zróżnicowana działalność naszych klientów, a tym samym możliwość poznania zagadnień księgowych z bardzo wielu obszarów biznesowych.
Lata doświadczeń pozwoliły nam na stworzenie obszernej bazy wiedzy oraz zbudowanie odpowiedniej, dla tak dużej Grupy Kapitałowej, struktury organizacyjnej i metod pracy każdego działu. W AZB zatrudnionych jest obecnie ponad 50 osób. Działy są podzielone na mniejsze zespoły. Każdym z nich opiekuje się merytorycznie odpowiedzialna osoba, która wspiera pracowników swojego zespołu w codziennej pracy.
Pracujemy na systemie SAP, który oferuje szerokie możliwości analizy danych i rozszerzania funkcjonalności. Program jest stale udoskonalany przez nasz wewnętrzny Zespół Wsparcia i Rozwoju SAP, który na co dzień służy pomocą użytkownikom oraz wdraża zmiany dostosowane do wymogów prawa i potrzeb Grupy.
Nad bezpieczeństwem podatkowym, prawnym i informatycznym czuwają doradcy podatkowi, radcy prawni, informatycy i specjaliści od danych osobowych, którzy ściśle współpracują z poszczególnymi działami AZB. Dzięki temu osoby odpowiedzialne merytorycznie mają dostęp do fachowej wiedzy z innych dziedzin potrzebnej do wykonywania obowiązków, co zapewnia im bezpieczeństwo i komfort pracy.
W naszą kulturę organizacyjną wpisane jest dzielenie się wiedzą i otwarty przepływ informacji potrzebnych do wykonywania obowiązków i rozwoju zawodowego. Dbamy o dobrą atmosferę i w naszych codziennych kontaktach liczą się nie tylko sprawy merytoryczne, ale też okazywanie sobie wzajemnie szacunku i życzliwości. Z przyjemnością celebrujemy drobne uroczystości i spotkania integracyjne, które dają możliwość lepszego poznania się i oderwania od codzienności.
AZB stosuje system pracy hybrydowej - zasady i wymiar pracy zdalnej są określone w wewnętrznym regulaminie.
Nasze biuro
Nasze biuro mieści się na małej klimatycznej uliczce na Pradze-Południe. Można do nas z łatwością dojechać samochodem i komunikacją miejską. Biuro w 2019 roku przeszło gruntowny remont; jest nowocześnie i przyjaźnie urządzone. Nasza przytulna kuchnia z biblioteczką i tablicą luźnych ogłoszeń zachęca do wspólnych posiłków i integracji. A jeśli nie lubisz hot-desk'ów i open-space'ów, nie obawiaj się – pracujemy w pokojach, a każdy pracownik ma własne biurko.
Aktualności / Z życia AZB
29 sierpień 2023
„Spotkać się to początek; zgodzić się to postęp; pracować razem to sukces” (Henry Ford)
Zapraszamy do AZB
Rozwijamy się, rozwijamy!!!
Obecnie rekrutujemy na stanowiska w 3 działach.
Aktualne ogłoszenia o pracę znajdziesz tu
6 lipiec 2023
Autoresponder
Puste biurka, przy których zaparkowane są samotne krzesła.
W AZB czuć zmniejszoną aktywność w biurze. Chwila oddechu dla drukarek, expresów do kawy. Gdzie nie gdzie tylko słychać śmiechy tych, którzy planowany urlop mają w późniejszym okresie. To ciekawy czas. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy? Czy spokojnie będzie można skupić się na swoich obowiązkach czy będzie jakiś „pożar”, który trzeba gasić w zastępstwie za koleżankę, która aktualnie „smaży” się gdzieś na plaży. I odliczanie do własnych chwil relaksu i odcięcia się od wszelkich obowiązków. Chociaż nie!!! Urlop to też obowiązki, ale te słodsze: relaks, regeneracja…