Jak pracujemy

Pracę w AZB wyróżnia sposób organizacji obsługi finansowo-księgowej i kadrowo-płacowej. Nasi pracownicy Działu FiK prowadzą pełną księgowość, a pracownicy Działu KiP pełną obsługę kadrową lub płacową określonych podmiotów, a nie tylko pojedyncze, powtarzające się procesy, jak ma to miejsce w większości centrów usług wspólnych. To pozwala na szczegółowe poznanie całej księgowości spółek / obsługi kadrowo–płacowej, zrozumienie ich działania, a dzięki temu szybszy rozwój zawodowy i większą satysfakcję z pracy. Dodatkowym atutem jest zróżnicowana działalność naszych klientów, a tym samym możliwość poznania zagadnień księgowych z bardzo wielu obszarów biznesowych.

Lata doświadczeń pozwoliły nam na stworzenie obszernej bazy wiedzy oraz zbudowanie odpowiedniej, dla tak dużej Grupy Kapitałowej, struktury organizacyjnej i metod pracy każdego działu. W AZB zatrudnionych jest obecnie ponad 50 osób. Działy są podzielone na mniejsze zespoły. Każdym z nich opiekuje się merytorycznie odpowiedzialna osoba, która wspiera pracowników swojego zespołu w codziennej pracy.

Pracujemy na systemie SAP, który oferuje szerokie możliwości analizy danych i rozszerzania funkcjonalności. Program jest stale udoskonalany przez nasz wewnętrzny Zespół Wsparcia i Rozwoju SAP, który na co dzień służy pomocą użytkownikom oraz wdraża zmiany dostosowane do wymogów prawa i potrzeb Grupy.

Nad bezpieczeństwem podatkowym, prawnym i informatycznym czuwają doradcy podatkowi, radcy prawni, informatycy i specjaliści od danych osobowych, którzy ściśle współpracują z poszczególnymi działami AZB. Dzięki temu osoby odpowiedzialne merytorycznie mają dostęp do fachowej wiedzy z innych dziedzin potrzebnej do wykonywania obowiązków, co zapewnia im bezpieczeństwo i komfort pracy.

W naszą kulturę organizacyjną wpisane jest dzielenie się wiedzą i otwarty przepływ informacji potrzebnych do wykonywania obowiązków i rozwoju zawodowego. Dbamy o dobrą atmosferę i w naszych codziennych kontaktach liczą się nie tylko sprawy merytoryczne, ale też okazywanie sobie wzajemnie szacunku i życzliwości. Z przyjemnością celebrujemy drobne uroczystości i spotkania integracyjne, które dają możliwość lepszego poznania się i oderwania od codzienności.

AZB stosuje system pracy hybrydowej - zasady i wymiar pracy zdalnej są określone w wewnętrznym regulaminie.

 

Nasze biuro

Nasze biuro mieści się na małej klimatycznej uliczce na Pradze-Południe. Można do nas z łatwością dojechać samochodem i komunikacją miejską. Biuro niedawno przeszło gruntowny remont; jest nowocześnie i przyjaźnie urządzone. Nasza przytulna kuchnia z biblioteczką i tablicą luźnych ogłoszeń zachęca do wspólnych posiłków i integracji. A jeśli nie lubisz hot-desk'ów i open-space'ów, nie obawiaj się – pracujemy w pokojach, a każdy pracownik ma własne biurko.

Aktualności / Z życia AZB

„Chociaż pędzi czas, nie poddawaj się. Spróbuj znów uwierzyć w siebie” (Antek Smykiewicz „Cud”)

7 wrzesień 2022

„Chociaż pędzi czas, nie poddawaj się. Spróbuj znów uwierzyć w siebie” (Antek Smykiewicz „Cud”)

No to uwierzyliśmy w siebie…

 Jedni, że umieją tańczyć, drudzy, że śpiewać… ktoś przeszedł najtrudniejszą trasę w parku linowym, ktoś wspiął się na szczyt ścianki… byli mistrzowie Beerpong’a i pożeracze lodów…

A Antek Smykiewicz naprawdę dał czadu na wieczornym koncercie.

Choć jesteśmy zupełnie różni, to

 

 

 

 

3,2,1… start !!!

8 lipiec 2022

3,2,1… start !!!

Zadanie urlopowe dla pracowników AZB

„Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.
Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.

Podróżuj, śnij, odkrywaj!

Mark Twain

No i pojechali….

3-4 czerwiec 2022

No i pojechali….

Na początku czerwca zarząd i pracownicy AZB odpoczywali na Mazurach.

Giżycko, Mrągowo to były synonimy odpoczynku, relaksu, ale i zabawy, szaleństwa do świtu. Nie zabrakło pysznego jedzenia i procentów.

Były również chwile zadumy w Wilczym Szańcu. Dawka historii w Muzeum Mazurskim w Owczarni okraszona niesamowitą wiedzą i gościnnością pana Aleksandra.

Dziękujemy bardzo panu Karolowi z Biura Turystycznego Majola za świetną organizację, opiekę podczas wyjazdu i wsparcie.